Ajax en Acronis hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor drie jaar. Het techbedrijf vervangt daarmee ABN AMRO en zal dus de komende drie jaar op het shirt van de Ajax-jeugd prijken. Acronis is wereldwijd marktleider en een techbedrijf dat op meerdere manieren gaat bijdragen aan onze groeiambitie op de Toekomst.
Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax: ‘Acronis is wereldwijd marktleider dat op meerdere manieren gaat bijdragen aan onze groeiambitie. Ook op ons opleidingscentrum ‘De Toekomst’ gaan we hun kennis en producten inzetten én we gaan ze als nieuwe naam prominent op het shirt van de Ajax-jeugd terugzien. Een partner waarvan we dus met volle overgave kunnen zeggen: for the future!’. Ook Edwin van der Sar is verheugd met de deal. ‘Met Acronis hebben we een betrouwbare en kundige partner die onze data opslaat, toegankelijk maakt en beveiligt. Dat gaan ze voor ons doen op sportpark de Toekomst, maar ook in de Johan Cruijff Arena en bij onze voetbalgerelateerde en zakelijke activiteiten in het buitenland’.
Bron: Ajax.nl