Energiedrank-producent ICONIX was het afgelopen half jaar Official Sponsor van Ajax maar mag zich inmiddels Official Partner noemen. Het langlopende contract tot 2028 is uitgebreid en verbeterd. Elroy Kromheer, Commercieel Directeur bij ICONIX, is trots op de samenwerking en laat weten dat ook de supporters kunnen meegenieten van de langlopende overeenkomst.
‘Als partner van Ajax en Amsterdams merk gaan we nu een stap verder en gaan richting fans onze belofte activeren. Te beginnen met een grote actie tot eind augustus waarbij fans bij aankoop van ICONIX kans maken op een mooie prijs. Vanaf vandaag start de gezamenlijke retailactie ‘Fan for Life’ waarbij men bij aankoop van een blik ICONIX seizoenkaarten voor de komende tien jaar kan winnen’. Menno Geelen, Commercieel Directeur bij Ajax, laat weten vertrouwen te hebben in de samenwerking met ICONIX. ‘We waarderen het vertrouwen van ICONIX in onze samenwerking. En zijn er trots op dat ze in Ajax de belangrijkste partner zien om aan hun naamsbekendheid en merkvoorkeur te werken en zich voor lange tijd aan ons te verbinden’. Om kans te maken op gratis seizoenkaarten klik je hier. Let wel dat deze website alleen werkt op een mobiele telefoon. Met de vernieuwde samenwerking met ICONIX hoort de energiedrank nu tot de vier toppartners van Ajax, naast ABN Amro, BUD en CST. Zij zijn samen met hoofdsponsors Adidas en Ziggo de zes belangrijkste partners van Ajax op commercieel gebied.
Bron: Sponsorreport
AjaxFanzone stopt definitief met Android en IOS apps op 30 augustus: Stel nu vast de web-app in!
Mooi dat vele bedrijven zich willen binden aan onze mooie club! #trotseajacied
Leuk en goed gedaan
Ik ben al van Red Bull over gestapt naar Iconix …