Ajax bevestigt overeenkomst met ABN AMRO als sponsor van De Toekomst

ABN AMRO is definitief per 1 januari 2015 de nieuwe sponsor van De Toekomst, zo bevestigt Ajax via de officiële kanalen. De overeenkomst met Ajax heeft een looptijd van drieënhalf jaar, tot en met 30 juni 2018. ABN AMRO komt op de shirts van de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs te staan. Daarnaast wordt de naam ABN AMRO prominent zichtbaar op sportpark de Toekomst. De bank zal tevens maatschappelijk partner van Ajax worden. Ajax ontvangt voor de deal een vast bedrag van ongeveer 2,5 miljoen euro per jaar en een variabel deel van maximaal €300.000.

Edwin van der Sar, Directeur Marketing, is blij met de deal: ,,ABN AMRO wil talentontwikkeling in Nederland stimuleren. Dat past uitstekend bij onze ambitieuze plannen op de Toekomst. Voor mezelf is het een leuke bijkomstigheid dat ik al mijn successen bij Ajax heb behaald in de tijd dat ABN AMRO hoofdsponsor was. Ajax en ABN AMRO kennen elkaar al jaren en ik ben blij dat wij weer intensief gaan samenwerken.”

Bron: Ajax.nl

Related posts

7 Comments

Comments are closed.