Ajax heeft in uitzendorganisatie Olympia een nieuwe hoofd- en shirtsponsor voor de jeugd gevonden. Beide partijen hebben een partnershipovereenkomst getekend tot en met minimaal 2027. Met de deal is een miljoenenbedrag gemoeid. Tot op heden is Acronis de shirtsponsor van de Ajax-jeugd en Ajax Amateurs. Dit bedrijf blijft partner van Ajax. De focus van Acronis verschuift naar zichtbaarheid rondom de wedstrijden van Ajax in de Johan Cruijff ArenA en naar de zakelijke doelgroep.
Olympia, een van de grootste arbeidsbemiddelaars van Nederland. wordt ook de naamgever van de Future Cup. Commercieel directeur Menno Geelen zegt blij te zijn met de nieuwe sponsor. ‘We zijn Olympia erg dankbaar dat we ze als Official Partner en hoofdsponsor van de Ajax-jeugd kunnen verwelkomen. Olympia en Ajax passen erg goed bij elkaar. Dan heb ik het over onze aanwezigheid in het hele land, maar met name over onze overlappende ambities en waarden. Opleiden en werk maken van talent staan ook bij Olympia centraal, evenals de ambitie om kansen te creëren voor en impact te maken op iedereen. Een betere shirtsponsor van onze toekomst kunnen we ons bijna niet wensen.’