De directie van Sengled en Ajax hebben gisteren voor aanvang van de wedstrijd Ajax – psv hun handtekening gezet onder een internationale samenwerking. De Chinese producent van LED-verlichting is sinds 1 juni van dit jaar reeds Official Sponsor. Afgelopen weekend werd deze verbintenis, die een looptijd kent van drie jaar, in de Amsterdam ArenA geformaliseerd.
,,Wij werken al een paar maanden nauw samen met als doel boeiende marketingcampagnes te ontwikkelen. Samen streven we ernaar dat Sengled haar ambities in Europa kan waarmaken”, aldus Edwin van der Sar, directeur marketing van Ajax. ,,Uiteraard zijn wij verheugd dat Sengled als Official Sponsor in Ajax wil investeren. Deze samenwerking hebben wij gisteren samen op een mooie manier bezegeld”.
Johnson Shen, CEO Sengled: ,,Sengled en Ajax hebben elkaar snel gevonden: een mooie klik tussen voetbal en beleving. Naast de promotionele activiteiten voor de draadloze audiolamp Pulse, geeft de samenwerking ook de mogelijkheid om onze naamsbekendheid te vergroten. Tezamen met Ajax gaan we de fans verder enthousiasmeren voor ons merk Sengled”, aldus Shen.
Met de introductie van de innovatieve draadloze audiolamp Pulse heeft Sengled onlangs een baanbrekende impuls gegeven aan de LED-technologie. Pulse bundelt licht en geluid in één naadloos systeem en zorgt hiermee voor een unieke ervaring thuis of op kantoor.