Ajax en CST ondertekenen contract

De komende drie seizoenen werken Ajax en Cheng Shin Tire (CST) samen in een Official Sponsorship. Het Taiwanese CST is opgericht in 1967 en zet wereldwijd de standaard voor onder andere auto- en fietsbanden. CST zette vandaag tezamen met de directie van Ajax hun handtekening onder een internationale samenwerking.

Directeur marketing Edwin van der Sar reageert verheugd: ,,CST wil via Ajax zijn naamsbekendheid verder vergroten. En voor Ajax is dit interessant omdat wij in China meer vaste voet aan de grond willen krijgen en CST daarbij kan ondersteunen. In China hebben wij recent met de tv-talentenshow ‘Football Dream’ ervaren dat Ajax zeer populair is in China. Deze samenwerking onderstreept dat nogmaals, maar er valt nog voldoende terrein te winnen.”

Volgens CST Holland CEO Jack Duis is Ajax met zijn sterke uitstraling en grote successen een fantastische ambassadeur om de merkbekendheid van CST uit te dragen en te vergroten in Europa: ,,Wij zijn er trots op om CST te koppelen aan de meest succesvolle voetbalclub van Nederland. Vanuit ons Europese hoofdkantoor in De Kwakel (nabij Amsterdam) zullen wij tezamen met Ajax de markt van fiets- en autobanden verder enthousiasmeren voor ons merk CST”, aldus Duis.

Tekst: Ajax.nl

Related posts