In 1998 is bekend geworden dat Nicole Edelenbos een verhouding had met Ajax-directeur Maarten Oldenhof. Nicole Edelenbos moest i.v.m. belangenverstrengeling vertrekken bij feyenoord. Naar mijn idee een prima besluit van de toenmalige feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik.
In (ik dacht)de jaren 1999 en 2000 waren er personen werkzaam bij de feyenoord Klantenservice die een relatie hadden of bekenden waren van “bekende” feyenoord-supporters. Die personen mochten na bekendwording hiervan niet meer werkzaam zijn bij de feyenoord Klantenservice. Misschien een juist besluit, maar het waren wel werknemers met hart en nieren voor feyenoord.
Nu tot mijn verbazing staan er stewards (security) met een zwaar Amsterdams accent, ons als feyenoord-supporter te vertellen wat we wel mogen en wat niet. Buiten het feit dat er gejuicht wordt door sommige van deze zogenaamde beveiligers als ze tijdens een wedstrijd in onze Kuip horen of zien van het scorebord dat de club 020 voorstaat of aan het winnen is.
Sorry naar mijn inziens kan dit niet. Ik heb vaak zat sommige van die 020 personen horen zeggen dat ze er geen moeite mee hebben om een feyenoord-supporter een stadionverbod aan te smeren. Overigens ben ik niet de enige die dit dan met verbazing aanhoort, en als je dan zo’n persoon even corrigeert dan ben jij als feyenoord-supporter nog de lul ook. Maar het kan nog gekker…
Nu blijkt dat sinds ongeveer een maand op de Klantenservice van feyenoord iemand werkt die zichzelf nog HOOFD klantenservice mag noemen ook, en die woont in Amsterdam, heeft een vriendje die woont in Barendrecht die een seizoenkaart heeft bij 020. Ik vind dit onacceptabel aangezien mijn complete gegevens in de database van de Klantenservice staan, en deze mevrouw dit dus doodleuk kan doorspelen naar haar vriendje en hij naar diens vrienden. Het feit dat zij is aangenomen en gevoelsmatig al niets met feyenoord heeft en dan ook nog een vriendje met een scc bij 020, sorry dat kan er bij mij niet in.
Onder de supporters komen dan ook al verschillende klachten naar boven over hoe zij nu behandeld worden aan de balie van de Klantenservice. Een voorbeeld is dat als je uit Limburg komt of uit Groningen, direct uit je werk naar rotterdam om op tijd te zijn voor een wedstrijd van feyenoord, en je vergeet in allerhaast je scc, dan kon je vroeger een vervangende kaart krijgen en dan werd je scc voor die wedstrijd geblokkeerd. Nu moet je verdomme ook nog € 5.00 betalen omdat je je kaart bent vergeten. Dit is heel supportersvriendelijk (NIET) en volgens horen komt dat idee ook bij deze mevrouw vandaan.
Mijn vraag is; Hoe is het mogelijk dat er mensen bij een rotterdamse club werken die affiniteit hebben met de club uit 020 en niet met feyenoord????????
Hoe kan feyenoord mij garanderen dat mijn gegevens die in de database staan niet in de verkeerde handen vallen via het vriendje van deze mevrouw?????
Met vriendelijke groet,
MD
Nou MD het antwoord hierop is heel simpel. Deze mensen hebben er voor gekozen om niet elke zondagavond beroerd voor de buis te zitten maar willen ook wel eens genieten van een mooi voetbalweekend.