Ajax sluit nieuw Media Partnership met Radio Veronica

0916vandersar

Voorafgaand aan Ajax – FC Utrecht hebben Ajax en Radio Veronica een nieuw Media Partnership gesloten dat loopt tot medio 2018.  Radio Veronica is sinds 2009 partner van Ajax en verzorgen de muzikale omlijsting bij thuiswedstrijden. Directeur Edwin van der Sar is tevreden met de nieuwe overeenkomst. ‘Wij werken sinds vele jaren naar tevredenheid samen met Radio Veronica. Het biedt ons onder andere de mogelijkheid om te adverteren op Radio Veronica. We kennen elkaar inmiddels door en door en ik kijk uit naar deze verlengde samenwerking’.

Bron: Ajax.nl

Related posts

32 Comments

    1. antonajax

      Heeft Sarretje ook weer goed werk verricht.
      Maar maken ze nu reclame op radio Veronica om naar de ArenA te komen ofzo??

    2. antonajax

      Ik schrok me de tering van dat leadbolt! Nu spelen ze zelfs ineens een filmpje af! Wanneer houd dit eens OP? Weet iemand dat? Zoooo irritant dit!

        1. De Ajacied

          Ouwe lullen zender geworden hoor,
          Had liever 539 gezien, en denk vele met mij
          Jammer hoor
          ❌❌❌

  1. Indojood

    Je hebt gelijk, anton. Die ads zijn bloedirritant, je reacties komen op de verkeerde plek en nu gaat Crocodile Dundee ook er nog eens doorheen lullen.

  2. BobbyHaarms

    Nog meer geld binnenharken. Maar wat hebben we aan dit nieuws? Wij zien er nooit iets van terug op het veld..

  3. Ptr

    En nou is normale muziek voor en tijdens de rust. Wij zijn Amsterdam en zo hoort het te klinken. En bij de spelers opkomst opzwepende house knaller of ska ipv Bob Marley wat niemand kent behalve de 1e vijf regels.
    De spelers vallen toch in slaap als ze horen ‘no worry’ fuck ze moeten vol adrenaline gepompt worden met de juiste sfeer.

Comments are closed.