Column: ‘Hoe de Ajax-deal met Ziggo leidde tot boze telefoontjes en opzeggingen’

ziggo_ajax

Ziggo debuteerde in de oefenwedstrijd tegen Schalke 04 (2-0 winst) op de borst van het Ajax-shirt. De aankondiging van de samenwerking leidde begin november tot blijdschap in Amsterdam en omstreken, maar in andere delen van het land pakten mensen boos de telefoon. Hoe komt dat? Bankzitters & Tribuneklanten zocht het voor je uit.

Edwin van der Sar overhandigde met trots het shirt waarmee Ajax na 1 januari 2015 gaat spelen aan DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk. Verzekeraar Aegon, die sinds 2008 op de Amsterdamse borst stond, is vervangen door Ziggo. Het kabelbedrijf dat in oktober van dit jaar voor vijf miljard overgenomen werd door het Britse mediabedrijf Liberty Global, dat in………………………………………

Lees verder op: Wij zijn Ajax Amsterdam.nl

Related posts

10 Comments

  1. AFCA my World

    Over het algemeen is het wel meegevallen denk ik,zoveel kanten kan je toch niet op,ik ben juist overgegaan van KPN naar Ziggo!

  2. milanafcazone

    ik snap het ook wel weer ‘ blijdorp de dierentuin had ook bijna geen klanten meer kakkies

  3. De Ajacied

    Erg zielig volk hoor die Rotterdammers
    Er zijn wel andere dingen in de wereld waar je jezelf drukker om kunt maken
    Toch?

  4. Cootje Adriaanse

    Ja, een bepaalde groep mensen blijft gevoelig voor dat soort randzaken. Maar ik denk dat er ook een aantal supporters bij Ajax zijn die om dezelfde reden een bankrekening bij Fortis, een Opel als auto of een flatscreen van Philips weigerden. Zelfde laken en pak.

Comments are closed.