There are no ads, please add some


Bericht over beenbreuk Oleguer blijkt onzin

Op Ajax Showtime verscheen zondagmiddag het bericht van een van de bezoekers die daar kunnen posten die meldde: “Rond vieren stopte daar een ziekenauto (zonder sirene). Ik heb gevraagd wat er aan de hand was maar die artsen zeiden natuurlijk bijna niets. Later hoorde ik van een van zijn buren dat hij waarschijnlijk zijn been heeft gebroken”, aldus de Showtime-poster die zegt niet ver van de Ajacied vandaan te wonen. Enkele sites namen het bericht direct over maar er blijkt echter totaal niets van te kloppen. Woordvoerder Miel Brinkhuis heeft tegenover Highlow.nl echter ontkend dat de Catalaanse verdediger zijn been zou hebben gebroken.

“Ik heb zojuist een kerngezonde Oleguer aan de telefoon gehad. Ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt”, aldus de woordvoerder van Ajax.

De redactie van Showtime heeft het bericht inmiddels maar wijselijk verwijderd.

Gerelateerde posts